CHAT BOX DAN RADIO

di bahagian bawah blog

11 Oktober, 2011

5 Kad Merah FAM akan siasat Segera-Dato Hamidin

                                                        Mohd Nafeez Abd Wahab
Fam akan menyiasat segera berhubung 5 kad merah yang dilayangkan oleh pengadil Mohd Nafeez Abd Wahab dalam perlawanan aksi pusingan pertama suku akhir Piala Malaysia antara Terengganu menentang Kelantan yang berlangsung di stadium sultan Ismail Nasaruddin Syah semalam.

Perlawanan tersebut yang disaksikan lebih 10 000 penonton yang hadir ke stadium menyaksikan 2 kad merah dilayangkan kepada pemain Terengganu dan 3 kepada pemain Kelantan.

Pada perlawanan 90 minit yang penuh aksi panas tersebut Terengganu menang 3-1 keatas pasukan The Red Warriors.

“Kita masih menunggu laporan penuh perlawanan daripada persuruhjaya pertandingan dan akan membuat penilaian dalam masa terdekat ini dan perkara tersebut akan dibincangkan diperingkat mesyuarat Jawatankuasa  Tatatertib untuk tindakan susulan”kata Dato Hamidin yang juga Naib presiden FAM yang disiarkan oleh Bernama.

Pengadil Mohd Naffez Abd. Wahab yang bertugas dalam perlawanan tersebut merupakan pengadil yang sama ditugaskan oleh FAM untuk mengadili perlawanan akhir Final Piala FA yang berkesudahan Terengganu menang 2-1. 

8 comments:

molek sangatlah tu Pengadil yang macam ini jangan ada dlm perlawanan kalau betus betul dia bersalah ..... apa tidaknya napak sangat sebelum kad merah pertama dilayangkan pada mlm perlawanan itu.....

all warriors akan menyiasat peribadi pengkhianat ini

corak permainan bertukar panas. untuk kawal semua tu pengadil tak perlu cakap banyak, layang je kad untuk kesalahan.pemain akan lebih berhati2 ketika main untuk mengelakkan dapat kad. itu adalah cara untuk kawal permainan. pengadil tu pengadil fifa elite. he had alot of experience nak handle semua ni. :)

dh kalah..terima je lh.yg dok komen2 bagai ni..tahu ke undang2 bola.kesian betul...apalh kolot sngt

Jemput datang ke Kota Baru semua ....

btol 2... klu ad ap2 slh lam plwnan..baik lyang je kad mrah kt smua pmain...biar tggl pgdil n left men je..bru syok tgk..npk dup puja sgt kt kad 2..

taik eh FAM...
FAM 2x5 bodo jah..

astagha...apa yg bodo2 ni??demo2 ni pandai sngt ka. pandai komen ada lh. coba demo yg jd referee...konpem semput.Bkn calang2 org boleh jd referee ni.Apa2 pon tq mr referee...u done your good job.

Catat Ulasan

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More